Herkes yalnız olduğunu söylediği halde neden sosyal medyadan tanışmaya saçma bir şekilde yanaşmıyor?

Hem yalnızız diyorsunuz hem sosyal medyadan tanışmam diyorsunuz ama bu zamanda herkes sosyal medyadan daha aktif şekilde tanışıyor özellikle instagramdan vs konusup tanışıyor. ama iş lafa gelince asla instagramdan olmaz özellikle KSden hiç olmaz diyorlar :D ya arkadaşlar burdaki insanlar da senin benim gibi sosyal hayattaki insanlar. saçmalamayın artık :D ayrıca bence insanlar sosyal medyada kendilerini daha çabuk gösteriyorlar , gerçek hayattaki gibi gizlemiyor sinsi hareket etmiyorlar. dolayısıyla buralardan tanışmak daha mantıklı olabiliyor çoğu zaman.

Herkes yalnız olduğunu söylediği halde neden sosyal medyadan tanışmaya saçma bir şekilde yanaşmıyor?
Cevapla