Neden herkes sosyal medyada bu kadar tanışmaya hevesliyken gerçek hayatta tanışmaya yanaşmıyor?

Herkes mi sahtekar ya da yalancı, veya neden çekiniyor da insanlar sosyal medyada tanışıp arzuladıkları insanlarla gerçekte görüşmek istemiyorlar. Lafa gelince sosyal medyadan sevgili yapmam diyenler var ama onların bile fake hesapları var ya da birileriyle mutlaka konuşup flörtleşiyorlar sanal alemde. Herkes mi delikanlılıktan mertlikten bu kadar uzaklaşır oldu. Cidden saçma ve yalanı bol bir devire mi düştük. halbuki tek istediğimiz gerçekten sevmek sevilmek değil mi? Bunu elde etmenin başlangıcı sanal alem olmuş gerçek dünya olmuş ne farkeder. önemli olan netice değil mi

Neden herkes sosyal medyada bu kadar tanışmaya hevesliyken gerçek hayatta tanışmaya yanaşmıyor?
Cevapla