Bir kızla özel otobüste 3 farklı günde 15 Saniye göz teması oldu messaj mi almalıyım yoksa başka bir yöntem mi kullanmalıyım?

Başlık'ta dediğim gibi 3 ayrı günde otobüsün aynasından 15 Saniye göz teması yaşandı bir kızla, ama üniversiteler ayrı olduğu için hangisinde bilmiyorum, ve şimdi bir şekilde sosyal medya hesabını buldum ama mesaj mı göndereyim yoksa başka bir şekilde mi adım atayım bilmiyorum siz ne önerirsiniz? Bide bu göz teması sizce ne anlama geliyor bunun ne demek olduğunu biliyorum ama sizden bir yorum yaparsanız sevinirim

Bir kızla özel otobüste 3 farklı günde 15 Saniye göz teması oldu messaj mi almalıyım yoksa başka bir yöntem mi kullanmalıyım?
Cevapla