Beni engelleyen birini aradım ve bir kez çalışıyor sonra meşgule düşüyor 2 kez daha denedim 1 saat sonra yine aynısı oldu neden?

Ve önceden aradığımda engelliyken direkt meşgule düşüyordu telefonu iPhone şimdi 1 kez çalıp meşgule düştü ona aramam gitti mi? Yoksa halen engelli miyim?

Beni engelleyen birini aradım ve bir kez çalışıyor sonra meşgule düşüyor 2 kez daha denedim 1 saat sonra yine aynısı oldu neden?
Cevapla