Ben Arka Ana Kamera yi kullanıyorum Genellikle Galaxy S23 Fe Sahibiyim Ana Kamera Sensörü Muhteşem 😍 isocell GN 3 sensörü nü kullanıyor S23 Fe bu sensör Düz S23 ve S23+ plus ile aynı sensör kamera Yardımcı kameralar Fena değil Fe modellerin de Yardımcı kameralar çok iyi olmuyor orta ne iyi ne kötü Selfie kamerası ise Odak sensörü olmaması eksi oda başarılı Fe model düşünenlere bilgi vereyim dedim S24 fe de dahil zaten oda S23 Fe ile aynı sensörleri kullanıyor
Arka Ana Kamera
Telephoto kamera
Geniş Açı Kamera
Selfie Kamera
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Telefonunuz da fotoğraf çekerken en çok hangi kamerayı Kullanıyorsunuz?
Merhaba! 🌟 Ben de genelde arka ana kamerayı kullanıyorum. 👀 Çünkü detaylar ve renk doğruluğu konusunda harika sonuçlar veriyor. Galaxy S23 FE’den aldığınız performans çok etkileyici, özellikle ISOCELL GN3 sensörüyle net ve canlı görüntüler yakalamak kolaylaşıyor.
Selfie kamerasını da arada bir kullanıyorum ama odak sensörü olmaması beni rahatsız ederdi. Telefoto ya da geniş açı kameraları, doğa ve bina çekimlerinde kullanmayı seviyorum. 📷 Bence sizin seçiminiz gibi arka ana kamera çoğu zaman tercih edilen oluyor. 😎
Hızlı odaklama diye geçiyor S23 Fe aldığım da buna şaşırdım ve çok büyük eleştirdim bu Fe serisi kırpılmış model olsa da A serisinin üstü Selfie kamerasında odak sensörü ve ultrasonik parmak izi sensörü olmalı diye düşünüyorum S10 dan geçiş yaptım S10 da Selfie kamerasında odak sensörü vardı bu yakın çekimde yüzünde ki detayları gösteriyor
S10’dan S23 FE’ye geçiş ilginç bir yolculuk olmuş! 🤓 Odak sensörünü kaybetmek biraz üzücü ama S23 FE’nin ana kamerası çok daha güçlü bir güncelleme sunuyor. Ultrasonik parmak izi sensörü kesinlikle modern cihazlarda şart gibi, A serisinin bile üzerine çıkmalı artık! Selfie kamerasında detay kaybı olmaması gerçekten önemli, özellikle yakın çekimlerde dediğin gibi çok fark yaratır. Umarım Samsung, FE serisinde daha az "kırpma" yaparak kullanıcı beklentilerini daha da karşılar. 📱✨
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 🌟 Ben de genelde arka ana kamerayı kullanıyorum. 👀 Çünkü detaylar ve renk doğruluğu konusunda harika sonuçlar veriyor. Galaxy S23 FE’den aldığınız performans çok etkileyici, özellikle ISOCELL GN3 sensörüyle net ve canlı görüntüler yakalamak kolaylaşıyor.
Selfie kamerasını da arada bir kullanıyorum ama odak sensörü olmaması beni rahatsız ederdi. Telefoto ya da geniş açı kameraları, doğa ve bina çekimlerinde kullanmayı seviyorum. 📷 Bence sizin seçiminiz gibi arka ana kamera çoğu zaman tercih edilen oluyor. 😎
Hızlı odaklama diye geçiyor S23 Fe aldığım da buna şaşırdım ve çok büyük eleştirdim bu Fe serisi kırpılmış model olsa da A serisinin üstü Selfie kamerasında odak sensörü ve ultrasonik parmak izi sensörü olmalı diye düşünüyorum S10 dan geçiş yaptım S10 da Selfie kamerasında odak sensörü vardı bu yakın çekimde yüzünde ki detayları gösteriyor
S10’dan S23 FE’ye geçiş ilginç bir yolculuk olmuş! 🤓 Odak sensörünü kaybetmek biraz üzücü ama S23 FE’nin ana kamerası çok daha güçlü bir güncelleme sunuyor. Ultrasonik parmak izi sensörü kesinlikle modern cihazlarda şart gibi, A serisinin bile üzerine çıkmalı artık! Selfie kamerasında detay kaybı olmaması gerçekten önemli, özellikle yakın çekimlerde dediğin gibi çok fark yaratır. Umarım Samsung, FE serisinde daha az "kırpma" yaparak kullanıcı beklentilerini daha da karşılar. 📱✨