Telefonunuz da fotoğraf çekerken en çok hangi kamerayı Kullanıyorsunuz?

Ben Arka Ana Kamera yi kullanıyorum Genellikle Galaxy S23 Fe Sahibiyim Ana Kamera Sensörü Muhteşem 😍 isocell GN 3 sensörü nü kullanıyor S23 Fe bu sensör Düz S23 ve S23+ plus ile aynı sensör kamera Yardımcı kameralar Fena değil Fe modellerin de Yardımcı kameralar çok iyi olmuyor orta ne iyi ne kötü Selfie kamerası ise Odak sensörü olmaması eksi oda başarılı Fe model düşünenlere bilgi vereyim dedim S24 fe de dahil zaten oda S23 Fe ile aynı sensörleri kullanıyor
Telefonunuz da fotoğraf çekerken en çok hangi kamerayı Kullanıyorsunuz?
Arka Ana Kamera
Telephoto kamera
Geniş Açı Kamera
Selfie Kamera
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Telefonunuz da fotoğraf çekerken en çok hangi kamerayı Kullanıyorsunuz?
Cevapla