Bazı insanlar artık insanlara değil telefonlara mı aşık oluyor?

Bir an olsun ondan ayrı kalamiyor bazıları
Önceden şiir yazarlardı birbirlerine, çicekler alırlardı.
Şimdi telefonlarına fotoğraf depolamaktan başka bir şey yapmıyorlar

Yıl başında da herkes elindeki telefona sarılmış havayı fişekleri çekiyordu izlemek varken
Bazı insanlar artık insanlara değil telefonlara mı aşık oluyor?
Cevapla