Sorum 30 yaş ve uzeri erkeklere sosyal medyada birini tanimak istiyorum biri sizi tanimak istese kotu gozle bakar mısınız?

Bu kişi bana bir istek göndermişti, ancak çok sayıda isteği reddederken yanlışlıkla onun isteğini de reddettim. Başlangıçta ilgimi çekmemişti, ancak daha sonra dikkatimi çekti. Instagram takipçisinin az olması ve fotoğrafları olmaması ilgimi çekti ve ben de ona bir istek gönderdim. Ancak isteğimi kabul etmedi. Yaklaşık iki hafta sonra ona bir mesaj göndererek bu durumun kısasa kısas olup olmadığını sordum. O da "Bilmem, öyle mi diyelim?" şeklinde yanıt verdi. Ben de kötü bir niyetim olmadığını, toplu reddetme sırasında onun isteğinin de arada kaynamış olabileceğini belirttim. O da "Sağlık olsun" diye yanıtladı, ben de aynı şekilde "Sağlık olsun" dedim. Sanırım konuşmak istemiyor, ancak ben kendisini tanımak isterim.

Sorum 30 yaş ve uzeri erkeklere sosyal medyada birini tanimak istiyorum biri sizi tanimak istese kotu gozle bakar mısınız?
Cevapla