Kod yazan yazılımcı kalmadı arkadaşlar fakat.. sizce?

Eski alışkanlıkları dışında kod yazanlar kalmadı

artık yüksek bir yüzde ai ile yazılım yapıyor.

Madem ai ile yazılım yapıyorlar ben de yaparım?

Hayır, işin komik tarfı da bu yapamazsınız. Yazılımcılar o yazılım teknolojisini tanıyorlar, neler yapılabileceğini biliyorlar ai 'i asistan olarak kullanıyorlar işçi hamallığını aldı.

Kod yazan yazılımcı kalmadı arkadaşlar fakat.. sizce?
Cevapla