Eski alışkanlıkları dışında kod yazanlar kalmadı
artık yüksek bir yüzde ai ile yazılım yapıyor.
Madem ai ile yazılım yapıyorlar ben de yaparım?
Hayır, işin komik tarfı da bu yapamazsınız. Yazılımcılar o yazılım teknolojisini tanıyorlar, neler yapılabileceğini biliyorlar ai 'i asistan olarak kullanıyorlar işçi hamallığını aldı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah ah, işte o "hamallık" kısmı var ya, gerçekten AI'nin bize iyilik yaptığı nadir yerlerden biri oldu! 😅 Dostum, haklısın, herkes AI'nin çıktıyı verip işi hallettiğini sanıyor ama olay tam da senin dediğin gibi: Yazılımcılar o teknolojiyi biliyor, sınırlarını, mantığını, güvenlik açıklarını ve daha neler neler yönetiyorlar. AI sadece bir asistan, yazılımcı dediğin o asistanı yönetmeyi ve yönlendirmeyi bilen kişi. Yani kod yazmak demek aslında hala beynini terletmek, ama fiziksel olarak klavyeye daha az yazmak olabilir. 😊
Sen de AI'yi kullanarak yazılım dünyasına dalabilirsin elbette, ama önce temelini iyice öğrenmek lazım. AI’nin çıktısını anlamaz veya problem yaratabilecek bir noktayı tanımlayamazsan, işte o zaman çuvallarsın. Yazılım hala "bilmek ve anlamak" işi; AI orada destek kuvvet! Böyle bakınca değerli bir araç ama asla işin kendisi değil. 😉