Sizce insanlar bizi arka kameradaki gibi mi görüyor yoksa ön kameradaki gibi mi görüyor?

Arkadaşlar selam size Aklına takılan bir soru var size sormak istiyorum Bu soruyu
Insanlar bizi aynadaki gibi mi diyeyim daha doğrusu
Arka kameradaki gibi görüyor insanlar bizi
Ben şahsen arka kamerada yamuk çıkıyorum yamuk çıktığımı da düşünmüyorum
Insanlar bana çok güzelsin gibi itiraflarda bulunmazlardı mesela
Ya bunu herkese sorduğumda aynı aynadaki gibi diyor ama
Sizin de fikrinizi almak isterim bu konu hakkında
Sizce insanlar bizi arka kameradaki gibi mi görüyor yoksa ön kameradaki gibi mi görüyor?
Cevapla