Arkadaşlar selam size Aklına takılan bir soru var size sormak istiyorum Bu soruyu
Insanlar bizi aynadaki gibi mi diyeyim daha doğrusu
Arka kameradaki gibi görüyor insanlar bizi
Ben şahsen arka kamerada yamuk çıkıyorum yamuk çıktığımı da düşünmüyorum
Insanlar bana çok güzelsin gibi itiraflarda bulunmazlardı mesela
Ya bunu herkese sorduğumda aynı aynadaki gibi diyor ama
Sizin de fikrinizi almak isterim bu konu hakkında
Insanlar bizi aynadaki gibi mi diyeyim daha doğrusu
Arka kameradaki gibi görüyor insanlar bizi
Ben şahsen arka kamerada yamuk çıkıyorum yamuk çıktığımı da düşünmüyorum
Insanlar bana çok güzelsin gibi itiraflarda bulunmazlardı mesela
Ya bunu herkese sorduğumda aynı aynadaki gibi diyor ama
Sizin de fikrinizi almak isterim bu konu hakkında
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar