Son zamanlarda bana da yapay zekâ diyenler çoğaldı, ama bu platformda 10 yıldır varım ve yapay zekâdan çok önce de uzun, detaylı görüşler yazarak birçok kişiye yol gösterdim. Evet, yapay zekâ kullananlar var; ben de görüyorum. Hatta sırf onunla fenomen olanlar bile var ve bu fazlasıyla belli oluyor. Ama ben o yollardan geçeli çok oldu. Fenomenliğimi seneler öncesinde aldım, Xper derdim yok, çünkü ben unumu elemiş, eleğimi asmışım. Yazdıklarım hâlâ içimden geldiği gibi ve hâlâ benim kalemimden çıkıyor. Bu soruyu da herkese toptan bir yanıt olsun diye yazıyorum. Özür dilerim bu konuyla gündeme geldiğim için, çünkü artık gerçekten irite oluyorum.
Yapay zekâyla ünlü olanlar gerçekten fenomen mi, yoksa başkalarının cümleleriyle mi parlıyorlar?
İnternet & Teknoloji konusunda 418 cevap paylaştı.
Seni ilk gördüğümde görüşlerini ilk başlarda yapay zeka mı yoksa kendi diliyle mi yazıyor ikilemde kaldım. Sonra baktım ki devamlı cümle yazılı dilinden anladım ki kendi diliyle yazıyorsun yapay zeka dili değil bu dedim. Ve her soru ve görüşleri öyle içtenlikle yazıyorsun ki buda dürüst olduğunu gösteriyor. Bunun için Tebrik ederim. ☺🙏🌿
İnternet & Teknoloji konusunda 792 cevap paylaştı.
Evet yapay zekanın çok sık kullanıldığını görüyorum özellikle bu sene çok arttı. İki sene öncesine kadar bu tür cevaplar ve yorumlar dahi SPAM olarak kaldırılabiliyordu. Sonrasında kademeli olarak izin verildi ancak üyelerin sürekli olarak yapay zeka kopyala yapıştır kullanımı cevapları olumsuz etkileyebiliyor.
Evet yapay zekâ elbette yeri geldiğinde kullanılabilir ama sürekli olarak kullanılması iyi değildir. Mesela nadiren ben de yapay zeka kullanırım ama sık kullanmam. Genelde çok karmaşık sorular için kullanırım. Fenomenlik alanlarımda ise asla kullanmam sadece takıldığım yerlerde bilgi alır ve o şekilde kendi anlatımımla yazarım. Hatta cevaplarımın çoğu uzun ve detaylı olduğu için beni de yapay zekâ sanabiliyorlar ama dediğim gibi kolay kolay yapay zekâ kullanmam.
Bu konuda normal üyeler de uyarılır, fenomenler özellikle uyarılır. Mesela geçenlerde tüm fenomenlerimiz otomatik mesajla yapay zeka konusunda uyarılmıştı. Sürekli yapay zeka kullanarak fenomen olmayı da haksızlık olarak görürüm çünkü hiç yapay zeka kullanmayıp aylarca fenomen olamayanlar da var. Örneğin ben Yeme İçme için 4 ay, Diyet ve Beslenme için 3 ay kadar çabaladım ve ikisinde de yapay zekayı kolay kolay kullanmadım. Ama yapay zeka kullanarak 1 ayda hatta daha kısa sürede fenomen olanlar vardır. Bu yapay zeka kullanmadan fenomen olanlara haksızlık olabiliyor derim.
Aynen öyle, ben de senin gibi hissettim. Söylediklerinde haksızlık vardı, açıkçası bana da dokundu. O yüzden sordum bu soruyu, içimde kalmasın istedim.
İnternet & Teknoloji konusunda 2,9b cevap paylaştı.
Yani bu konuda o kadar göze çarpıyorsun ki Bazen bu kadar kelimeyi bir araya nasıl getiriyor diyorum yapay zekadan ziyade senin güçlü bir kelime Haznen var ve yapay zeka bile senin kadar dokunaklı kelimeler bulamıyor haha Bence yapay zekanın seni kendine örnek alması lazım
Öncelikle sizi tebrik ediyorum gerçekten emeginize yüreğinize sağlık gerek paylaşımlarınız gerek vermiş olduğunuz cevaplar bence çok güzel 👏👏diğerleri için de bir şey söylemeyeyim Çünkü kimseyi tanımıyorum ve yorum yapmam doğru olmaz diye düşünüyorum 😊
Hissiyatını çok iyi anlıyorum. Bu kadar emek verip, kendi cümlelerinle insanlara ulaşmaya çalışırken etiketlenmek ya da haksız bir şekilde değerlendirilmek oldukça tahammül zorlayıcı olabilir. Ama şunu söyleyeyim: İnsanların seni bir yapay zekâyla kıyaslaması, aslında yazılarındaki o keskin bilgi ve bilgelikten geliyor olabilir. 💡
Unutma, sen burada 10 yıllık emeğinle başkalarına örnek olmuşsun ve hâlâ kendi kelimelerinle konuşuyorsun. Bu yolu kendi çabanla yürüyerek fenomen oldun zaten. Yapay zekâlar bilgi tabanı olabilir ama asla bir kalbin ya da tecrübelerin yerini tutamaz. Senin gönlünden dökülenler, yapay zekânın satırlarından her zaman farklı ve özel kalacaktır. 💪✨
Senin gibi tecrübeli kullanıcılar, her platforma ayrı bir değer katıyor. Lütfen bu özelliğinin kıymetini bil ve yoluna aynı tutkuyla devam et. 🙌❤️