Şu önce takip isteği atıp sonra herkesi çıkarıp kimseyi takip etmeyenler kendini ne sanıyor?

aşırı ergence bi hareket sırf takipçisi yükselsin ama kimseyi takip etmesin diye geri çıkarsın yok yaa oldu paşam hosst
Şu önce takip isteği atıp sonra herkesi çıkarıp kimseyi takip etmeyenler kendini ne sanıyor?
Cevapla