Israrla takip isteği atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz ve ne yapıyorsunuz?

Sırf mesaj atmak için veya geri takip yapmak için sürekli takip selektörü yapan kavanoz beyinli şüşkolara sinir oluyorum. 3. den sonra sonra sinir bozucu oluyor ve engel listeme ekleniyorsunuz, geh bili bili

-Şüşko ve kavanoz beyinler yorum yapmasın
Israrla takip isteği atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz ve ne yapıyorsunuz?
Cevapla