En sevdiğim yakınım bile olsa bu kişi aşırı soğuk yapabiliyorum böyle bir durum içindeyken

En sevdiğim yakınım bile olsa bu kişi aşırı soğuk yapabiliyorum böyle bir durum içindeyken

Israrcı insanı sevmem ben.. yani bir şeye evet ya da hayır dediysem zaten yeterli benim için.. ısrar edince ben inat yapıp daha çok hayır derim..
Cevap
2Cevap
Hayır dediysem hayırdır o.. Israr edilmesinden zerre haz etmiyorum.. Bir kere hayır dendiyse zaten daha ne..
Bence de insanların bunu tek seferde idrak etmeleri gerekiyor.
Edemeyen olunca da azar yediklerinde üzülmesinler :D
Bence de :D
Israr edilmesinden haz almıyorum. Sabrımız da bir yere kadar
Ya cevapsız bırakırım ya bi tık kaba cevaplarım. Isrardan hoşlanmıyorum çünkü
Aslında her şeyin tek çözümü var: sükunet. Laftan anlamayana değil cevap vermek, tek bir harfi bile ziyan etmemek gerek. Bazen sadece susmak gerekir
Israrla hayır derim, cevap vermem ya da ve en nihayetinde galip gelen de ben olurum.
Israrla hayır demekte güzel bir etken ama ben mesela soğuk yapıyorum bence böyle daha kolay algılıyor insanlar çünkü bazı insanlar var hayırdan anlamıyor.
Haklısın, mesafeli davranmak ve kısa cevaplar vermek en etkilisi.
kesinlikle :)
Israrı hiç sevmiyorum ya. Biri iyiliğim için ısrar etse bile sinirlenebiliyorum hemen
Olabilir dediğim şey içinse anlarım ama hayır dediğim bir şeye ısrar gelirse hemen sus derim
Böyle insanlar benden uzak dursun diyeceğim bu kadar
Kırmamak için direniyorum o da benimle birlikte direniyor jznsnns
Nefretlik tepkisiz kalırım
Kulaklayımı kapatım oyadan ujaklaşıyımm
Ters teper genelde. Konu ne olursa olsun.
Küfür ediyorum ben
Kestirip atarım.
Korunma duası okudum da saldı beni
Dinlemeyip kesip atarsaniz israr etmezler.
Azık ısrarcı olabilirim ama fazlası zarar
Sıkılıyorum
Tepki vermiyorum
uzakta tutarım
Uzak dururum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?