Zararlı olabilecegini düşündüğün şeyi neden hayata geçirmek için ısrar edesin ki?

Bazıları, robotların ileri seviyeye ulaşmasının insanlık için ciddi riskler doğurabileceğini söylüyor. Buna rağmen, robot teknolojisi geliştirmeye devam ediliyor. Gelecek nesillere kolaylık sağlayacağını düşünerek bu teknolojiyi hayata geçiriyorlar, ancak olası zararlarının farkında değiller. Sizce, zararlı olabileceğini düşündüğünüz bir şeyi geliştirmeye devam etmek ne kadar doğru? bunu sadece para için mi yapıyorlar?

Aklıma sigara paketinin "üstünde sigara içmek öldürür" yazmasına rağmen hala satılmaya devam etmesi geldi

Zararlı olabilecegini düşündüğün şeyi neden hayata geçirmek için ısrar edesin ki?
Cevapla