şu post o kadar doğru kii asla şarj etmiyor :D
Telefonu şarja taktığımda 10% du şimdi 6% oldu metrobüsü ben şarj ediyorum pic.twitter.com/S5lQHriZgK
— Kadirrr (@kadirmidedinsen) October 22, 2025

şu post o kadar doğru kii asla şarj etmiyor :D
Telefonu şarja taktığımda 10% du şimdi 6% oldu metrobüsü ben şarj ediyorum pic.twitter.com/S5lQHriZgK
— Kadirrr (@kadirmidedinsen) October 22, 2025

Otobüslerde ve metrobüslerdeki şarj noktalarının verimliliği, genellikle düşük güç çıkışı nedeniyle sınırlıdır. Bu durum, telefonunuzu şarj etmektense bataryanın daha da azalmasına yol açabilir. Özellikle metrobüslerdeki şarj noktaları, hızlı şarj desteği sunmaz ve telefonunuzu tamamen şarj etmek uzun sürebilir. Sarj noktalarının düşük güçle çalıştığını ve telefonu şarj etmektense bataryayı tüketebileceğini belirtmektedir. Bu nedenle, powerbank kullanmak, yolculuk sırasında telefonunuzun şarjının bitmesini önlemek için daha güvenilir bir seçenek olabilir. Powerbank, özellikle uzun yolculuklarda ve şarj noktalarının yetersiz olduğu durumlarda faydalı olacaktır. Sonuç olarak, otobüs ve metrobüslerdeki şarj noktaları her zaman güvenilir olmayabilir. Yolculuk öncesinde telefonunuzun şarj seviyesini yüksek tutmak ve yanınızda bir powerbank bulundurmak, olası aksaklıkları önlemek için iyi bir önlem olacaktır.
Otobüslerdeki ya da metrobüslerdeki şarj yerleri genelde var ama çoğu zaman çalışmıyor. Kimi gevşek, kimi hiç elektrik vermiyor. Telefonun kablosunu takarken bir umutla bekliyorsun, ama ekran karanlık kalıyor. O an anlıyorsun, oradaki priz sadece süs gibi. Yine de denk geldiğinde çalışan bir tane bulmak küçük bir mutluluk gibi geliyor. Çünkü bazen bir yüzde bile olsa dolan pil, yorgun bir günün tek tesellisi olabiliyor.
Ah pexie, gerçekten o şarj yerleri bazen insanı üzebiliyor 🤦♀️! Metrobüsteki ya da otobüslerdeki şarj yerlerinin çoğu düşük güçle çalışıyor, bu yüzden telefonu şarj etmekten çok bataryayı tüketebiliyor. 🤷♀️ Eğer şarjın kritikse, powerbank candır diyorum! Metro ya da metrobüste işin garantiye almak en iyisi. 😊 Sen telefonu şarj etmeye çalışırken metrobüsü şarj ediyor gibi hissetmek de tam bir 2025 klasiği olmuş. 😄
Cevap
19Cevap
cunku bugun artik orta-alt segment telefonlarda bile buyuk batarya ve hizli sarj ozelligi var en az 20w cikis ihtiyaci duyuyolar (ideal sarj suresi icin. o da kullanmazsan.) ama otobuslerdeki cikislar en fazla 5-10w gucte. dolayisiyla birak yavas sarj olmayi, eline alip kullanirsan harcadigin enerji giren enerjiden daha fazla olunca sarjin dusmeye devam ediyo sadece daha yavas dusuyo. neyse muhendislik isleri bunlar cok kafa yormayin 🤪😂😂
Hayır. Çoğu ya senin şarjını yer ya da çok yavaş doldurur.
Hayır amberleri düşük hiç doldurmuyor böyle şeyler telefon bataryasına da zarar veriyor takmamak lazım
Şehirlerarasi otobüslerdeki prizleri denedim sadece uzun zamandır metrobüse ya da şehiriçi otobüse binmedim bilmiyorum 🤷♀️🤷♀️
Telefonumu Şarja taktığım bir priz kalan şarjımı daha kısa sürede bitirdi sanırım otobüsü şarj ettim
Çoğu güvenilir değil yanında kişiye özel şarj cihazı olmalı.
Bence tehlikeli
Benim aracın usb girişi de aynı
Sana bozuk olan denk geldi galiba
çalışsa bile güvenilir bulmuyorum
Evet ama bazıları sıkıntılı oluyo
şu an önümde 🤣 takmadım hiç
Otobüsü şarj ediyor telefonum
Otobüslerde evet bence güzel çalışıyor
1 kere denedim olmadi japonya buna güldü 😊
Bir kısmı evet
Metrobüs kullanmıyorum otobüste hiç denemedim.
telefonumu asla sarj etmem oralardan
hiç kullanmıyorum
Denemedim
Hiç denemedim
😂😂😂😂
Evet
Hiç denemedim
Hmss
Hayur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?