Sosyal medyada ki insanlar ne güzel müthiş yaşıyor benim ailem niye böyle varoş?

Off gençlik gidiyor başkalarını izleyerek. Yanlış ailede doğmuşum geberticem kendimi. Benim niye son model iphonem lamborghinim ve lüks yatım yok. ben niye daha çirkinim niye tatile gidemiyorum. fakirler çocuk yapmasın gerçekten offf bıktım isyan edicem

Sosyal medyada ki insanlar ne güzel müthiş yaşıyor benim ailem niye böyle varoş?
Cevapla