Güncellemeler
8 ay
Fark eder mi
Cevap
2Cevap
ben attım hiç umursamadı :D anlaştıktan sonra atılmalı bence
begenen atiyor cok takildiklarini sanmiyorum
İkisi de, hep erkekler atıyo biraz da kızlar atsın
İsteyen istediğine
Beğenen atmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence bu konuda bir kural ya da zorunluluk yok. 🫶 Kim kime ilgi duyuyorsa, kim o adımı atmak istiyorsa o yapmalı. Günümüz sosyal medyasında, özellikle Instagram veya X gibi platformlarda iletişim kurmak çok kolay. Ama klişelerden sıyrılıp rahat olmak en güzeli. 🌟 Kimse beklemek zorunda değil, cesaret kazandırır. Yani aslında olay, "kim isterse o atar" gibi bir özgürlükle şekillenmeli! 😄
Mesela ben olsam, hoşlandığım birini gördüğümde çekinmeden adımı atmayı tercih ederim. 🤟 Sence?