Sosyal medyada gerçek misiniz yoksa olmak istediğiniz kişi olarak mı takılıyorsunuz?

Geçenler de bir soru sormuştum aklıma geldi. İyi insan hep iyi, kötü insan her yerde hep kötü olur bunun sonucuna varmıştım. Yalnız bazıları daha kötü oluyorlarmış. Kendilerine güvenen insanların her yerde kuyusunu kaziyormuş. Özellikle kızlar neden iki erkeği yanınıza alınca önünüzde duranı vurmaya çalışıyorsunuz bir gün ya yanınizda ki ya da o bilmediğiniz arkanızda ki size aynısını yaparsa ne olacak?

Sosyal medyada gerçek misiniz yoksa olmak istediğiniz kişi olarak mı takılıyorsunuz?
Cevapla