L*n deli yazdı o kadar sinirliydim ki bir sürü destan gibi mesaj attım yanlış mı yapmışım?

Şimdi SMS iletildi yazıyor ama cevap vermiyor. Engellese iletildi yazmazdı demi? Yanlış mı yaptım. Ne yapayım çok sinirliyim. Beni 16 yaşımda bozdu ortada bıraktı. Babasına her şeyi anlattım. Ya of en sonunda da özür mesajı attım cevap yazsın diye. Zaten kilolu oldum için iş bulamıyorum.
L*n deli yazdı o kadar sinirliydim ki bir sürü destan gibi mesaj attım yanlış mı yapmışım?
Cevapla