Cep telefonu artık zaruri bir ihtiyaçken neden taksit yapılmaz?

Cep telefonu artık zaruri bir ihtiyaçken neden taksit yapılmaz? Şimdi 5 g ye de geçiş yapılacak ama hâlâ telefonların %22 si 5 g uyumlu,5 g uyumlu orta halli bir telefon bile 35. 40 bin civarında satılıyor, kim bu zaman da tiko para verpte telefon alabilirki, en azından vade farksız 6 taksit olmalı ki insanlar alabilsin, insanları zorla illegal yollara itiyorlar sonra da vergi kaçırıyor diyorlar, gidip yarı parasına kaçak telefon alacam onada güvenemiyorum işte, her şeyde milleti illegal yollardan bişeylere ulaşmaya itiyorlar biraz esneklik gerekmiyor mu artık bazı şeyleri alma konusunda?

Cep telefonu artık zaruri bir ihtiyaçken neden taksit yapılmaz?
Cevapla