Kavga videolarına hiç gülmüyorum, ben mi anormalim yoksa insanlar mı sahte tepkili?

Merak ediyorum, ben kavga veya “komik” denilen videoları izlerken hiç gülmüyorum, sadece izleyip geçiyorum.

Bazı insanlar bu tür videolara kahkaha atıyor, özellikle sosyal medyada herkes sanki her şeye tepki veriyormuş gibi davranıyor.

Ama ben gerçekten hiçbir şey hissetmiyorum, ne gülüyorum ne de şaşırıyorum.

Bu durum sizce normal mi? Yoksa ben fazla tepkisiz biriyim?

Acaba bende bir sorun mu var (psikopatlık gibi) yoksa sosyal medyadaki çoğu insanın tepkileri yapay mı?

Gerçek “normal” hangisi sizce?

Kavga videolarına hiç gülmüyorum, ben mi anormalim yoksa insanlar mı sahte tepkili?
Cevapla