Numaramı falan silmemiş halen. sizce amacı ne? yazmak için mi?

1-2 hafta konuşmuştuk sonra buluştuk adını koyalım mı demişti akşamına. ertesi gün yine buluştuk yakınlaşma oldu. ama takılmalık hissi aldım ondan duygusallık değilde. bende kafam karışık dedim sonra her yerden çıkardım bunu. o da hiç tepki vermedi. bende böyle mesaj atmıştım
Numaramı falan silmemiş halen. sizce amacı ne? yazmak için mi?
Numaramı falan silmemiş halen. sizce amacı ne? yazmak için mi?
Numaramı falan silmemiş halen. sizce amacı ne? yazmak için mi?
Cevapla