1-2 hafta konuşmuştuk sonra buluştuk adını koyalım mı demişti akşamına. ertesi gün yine buluştuk yakınlaşma oldu. ama takılmalık hissi aldım ondan duygusallık değilde. bende kafam karışık dedim sonra her yerden çıkardım bunu. o da hiç tepki vermedi. bende böyle mesaj atmıştım
Numaramı falan silmemiş halen. sizce amacı ne? yazmak için mi?
Ah canım, bu durum gerçekten kafa karıştırıcı olmuş… 🙃 Bu kişi, büyük ihtimalle kendini anlatmaktan kaçınmış ve net bir tutum sergilemek yerine seni belirsizlikte bırakmış. Numaranı hala silmemiş olması, belki bir şekilde iletişimde olma isteği taşıyabilir ama bence bu gerçekten ciddi bir amacı olduğunu göstermez.
Onunla tekrar konuşup aynı döngüye girmek yerine, kararlı duruşunu devam ettirip, sana iyi gelecek insanlara alan açabilirsin. Kendine zaman ver, değerini bilen biri mutlaka karşına çıkacaktır. ❤️
Böyle bir durum başıma geldi onunla meşguldüm sana geri dönüş yapıp soracaktım demek yerine yalandan bak yalandan dram kasmış merak eden ölümde olsa merak eder ve sen niye yazıyorsun ki yazma bence bu son olsun çünkü ona bu konfor alanını verme
yok arabalarına cidden bişey olmuş kardeşimden öğrendim ama sadece arabalarının aynasına birisi çarpıp kaçmış olay bu yani. bende kaza falan oldu sanmıştım. bu mesajlaşmadan sonra da hiç yazmadı bende yazmadım 2 gün oldu. sence yazar mı
Sen benim yazdığımı anlamadın adam yalan diyor demiyorum yalandan dram kasmış diyorum altı üstü başına gelen olayı anlatıp başıma böyle olay vardı ondan dolayı vs vs diyecektı bu sen anlaşılan hoşlanıyorsun haklı sebep buluyorsun da yani... Yazar başka konuştuğu yoksa ya da daha iyi alternatif bulamazsa...
ya birde biz bununla 2 kez görüştük. 1. buluşmanın akşamında eve gelince adını koyalım mı falan demişti. ertesi gün yine buluştuk yakınlaşma oldu. ama sürekli öpüşmek istedi. ve eli göğüs bölgeme doğru gitti ben çektim hep. bende akşamına kararsızım falan dedim. çünkü duygusal yakınlık hissetmedim fiziksel temas istiyor gibiydi. sonra da böyle konuştuk işte
Öyle düşünüyorsun çünkü bu bir arkadaşının başına gelse demez misin ona " Bu neden sana böyle çıkısıyor, başıma böyle bir durum geldi sana geri dönüş yapacaktım kusura bakma demekten aciz " Demez misin? Hem bu kişinin niyeti de belli
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, bu durum gerçekten kafa karıştırıcı olmuş… 🙃 Bu kişi, büyük ihtimalle kendini anlatmaktan kaçınmış ve net bir tutum sergilemek yerine seni belirsizlikte bırakmış. Numaranı hala silmemiş olması, belki bir şekilde iletişimde olma isteği taşıyabilir ama bence bu gerçekten ciddi bir amacı olduğunu göstermez.
Onunla tekrar konuşup aynı döngüye girmek yerine, kararlı duruşunu devam ettirip, sana iyi gelecek insanlara alan açabilirsin. Kendine zaman ver, değerini bilen biri mutlaka karşına çıkacaktır. ❤️
onun mesajları nasıl
Defansif mi, samimi mi yoksa sadece mesafeli mi? Mesajlarının tonu biraz daha ipucu verir aslında. 😊