Exle ayrıldık, bitmesin diye çok uğramıştım geçen çarşamba numarasını silmiştim ondan sonra o numaramı tekrar kaydetmiş neden?

Çok uğraştım bitmesin diye ama istemedi. Carsamba günü numarasını sildim cuma baktım son görülmesi görünüyor ama sevgiliyken hep kapalıydı ve numaramı silmişti ama bugün nerdeyse 5 saat ful aktifti WhatsApptan. Bilerek mi yapıyor yoksa yeni biri mi vardır? O halde neden yine kaydetti? O benim son görülmemi ve çevrimiçi olmamı göremiyor
Exle ayrıldık, bitmesin diye çok uğramıştım geçen çarşamba numarasını silmiştim ondan sonra o numaramı tekrar kaydetmiş neden?
Cevapla