Bana çok aşık olduğunu söylüyordu, yüzüme bakarken bile utanıyordu. Yalan dolanla kendisini kabul ettirdi. 23 dedi, 20 yaşındaymış. Şüphelendiğim için kimlik fotoğrafı istemiştim, ona da photoshop yapmış. Başka yalanları da ortaya çıktı. Instagram'da takip ettiğim kişilerin adını, hangi fotoğrafıma kaç yorum geldiğini ve ne yazdıklarını falan ezberlemişti. Sürekli bunlara kızıyordu. Bazı konularda beni sorguya çekiyordu ve karışıyordu. Başka kabullenemediği şeyler de vardı, bu yüzden yine yalan dolanla benden ayrıldı. Ben gerçek yaşını bilmiyorken yine onunla konuşmaya çalıştım, beni engellemesine rağmen. Annemin ve kardeşimin telefonundan onu aradım. Bu defa adım gurursuza çıktı. Daha sonra kendisi bana ulaşmaya çalıştı arkadaşı aracılığıyla. Fakat yaşıyla ilgili yalanı ortaya çıkınca ben onunla dalga geçmeye başladım. Bana "o yalanı söylemeye mecbur kaldım seninle olabilmek için, başka türlü benimle tanışmazdın" dedi. Yine onu affettim. Ama tekrar dengesiz davranmaya başladı. Buluşmaya karar vermiştik, o gün ekti. Dahası bana otele ya da eve gidelim gibi bir şey dedi. Sonra tartıştık. Bu olaydan sonra iş arkadaşıyla (ortak arkadaşımızdı) arası bozuldu ve işten çıkarıldı. Beni de engelledi. 2 haftadır konuşmuyorduk. 4 gün önce bir arkadaşıma aratarak ona ulaştım. Arkadaşımla ve diğer ortak arkadaşımızla beraber İstanbul'a gitme planımız vardı. Onu da davet ettim. Başta istemedi, son kararım dedi ama ertesi gün beni 2 kere aramış ben dışarıdayken, sonra da "İstanbul'a gelmeye karar verdim" dedi. Ama sonraki gün normal aramalardan engeli kaldırmasını istediğimde yine "sen niye böyle bir insansın, takıntılı mısın ya, benden başka konuşacak kimsen yok mu" falan dedi. Ben de sinirlendim. "Evet, olsa seninle konuşmam, yoklukta konuşulur seninle" dedim. Sonra tartıştık. "Beni arama, istemiyorum, seni istemeyen birini arama, beni rahatsız ediyorsun" gibi şeyler söyledi. Hatta telefonu kapatınca ortak arkadaşımıza beni şikayet etmiş "beni aramasın bir daha, bunaldım artık, istemiyorum konuşmak" demiş. Ben de bunu duyunca ona hakaretler ettim. Ertesi gün beni yine aramış dışarıdayken 20-25 defa. Telefonu açamadım hatta engellemek zorunda kaldım, yine aramış. Mesajlar da atmış böyle. Sizce amacı ne bu kişinin, normal mi bu?





Sonraki gün:



Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Dostum, anlattığın olay fazlasıyla karışık ve yıpratıcı görünüyor. Karşı tarafa baktığımda, sürekli değişen tepkileri ve tutarsız davranışlarıyla maalesef sağlıklı bir ilişki dinamiğinden uzak olduğu görülüyor. Seni sürekli suçlayarak ve manipüle ederek bir belirsizlik yaratması hiç hoş değil. Bu durum sadece kafa karıştırmakla kalmaz, kendine olan güvenini de zedeler. 😔
Sana tavsiyem, bu tarz toksik bir döngüye dahil olmamaya çalış. Kendini ruhen koruyup saygını ayakta tutarak doğru bir adım atabilirsin. Sanırım bu ilişki sadece seni yıpratmaya başlamış. Belki de durup bir sınır koyma zamanı gelmiştir. 🛑 Unutma, mutlu olmayı hak ediyorsun! ❤️