Sizce bu kişi ne yapmaya çalışıyor? Fotoğraflı?

Bana çok aşık olduğunu söylüyordu, yüzüme bakarken bile utanıyordu. Yalan dolanla kendisini kabul ettirdi. 23 dedi, 20 yaşındaymış. Şüphelendiğim için kimlik fotoğrafı istemiştim, ona da photoshop yapmış. Başka yalanları da ortaya çıktı. Instagram'da takip ettiğim kişilerin adını, hangi fotoğrafıma kaç yorum geldiğini ve ne yazdıklarını falan ezberlemişti. Sürekli bunlara kızıyordu. Bazı konularda beni sorguya çekiyordu ve karışıyordu. Başka kabullenemediği şeyler de vardı, bu yüzden yine yalan dolanla benden ayrıldı. Ben gerçek yaşını bilmiyorken yine onunla konuşmaya çalıştım, beni engellemesine rağmen. Annemin ve kardeşimin telefonundan onu aradım. Bu defa adım gurursuza çıktı. Daha sonra kendisi bana ulaşmaya çalıştı arkadaşı aracılığıyla. Fakat yaşıyla ilgili yalanı ortaya çıkınca ben onunla dalga geçmeye başladım. Bana "o yalanı söylemeye mecbur kaldım seninle olabilmek için, başka türlü benimle tanışmazdın" dedi. Yine onu affettim. Ama tekrar dengesiz davranmaya başladı. Buluşmaya karar vermiştik, o gün ekti. Dahası bana otele ya da eve gidelim gibi bir şey dedi. Sonra tartıştık. Bu olaydan sonra iş arkadaşıyla (ortak arkadaşımızdı) arası bozuldu ve işten çıkarıldı. Beni de engelledi. 2 haftadır konuşmuyorduk. 4 gün önce bir arkadaşıma aratarak ona ulaştım. Arkadaşımla ve diğer ortak arkadaşımızla beraber İstanbul'a gitme planımız vardı. Onu da davet ettim. Başta istemedi, son kararım dedi ama ertesi gün beni 2 kere aramış ben dışarıdayken, sonra da "İstanbul'a gelmeye karar verdim" dedi. Ama sonraki gün normal aramalardan engeli kaldırmasını istediğimde yine "sen niye böyle bir insansın, takıntılı mısın ya, benden başka konuşacak kimsen yok mu" falan dedi. Ben de sinirlendim. "Evet, olsa seninle konuşmam, yoklukta konuşulur seninle" dedim. Sonra tartıştık. "Beni arama, istemiyorum, seni istemeyen birini arama, beni rahatsız ediyorsun" gibi şeyler söyledi. Hatta telefonu kapatınca ortak arkadaşımıza beni şikayet etmiş "beni aramasın bir daha, bunaldım artık, istemiyorum konuşmak" demiş. Ben de bunu duyunca ona hakaretler ettim. Ertesi gün beni yine aramış dışarıdayken 20-25 defa. Telefonu açamadım hatta engellemek zorunda kaldım, yine aramış. Mesajlar da atmış böyle. Sizce amacı ne bu kişinin, normal mi bu?

Sizce bu kişi ne yapmaya çalışıyor? Fotoğraflı?
Sizce bu kişi ne yapmaya çalışıyor? Fotoğraflı?
Sizce bu kişi ne yapmaya çalışıyor? Fotoğraflı?
Sizce bu kişi ne yapmaya çalışıyor? Fotoğraflı?
Sizce bu kişi ne yapmaya çalışıyor? Fotoğraflı?

Sonraki gün:

Sizce bu kişi ne yapmaya çalışıyor? Fotoğraflı?
Sizce bu kişi ne yapmaya çalışıyor? Fotoğraflı?
Sizce bu kişi ne yapmaya çalışıyor? Fotoğraflı?
Güncellemeler
8 ay
Güncel
Sizce bu kişi ne yapmaya çalışıyor? Fotoğraflı?
Cevapla