Güncellemeler
8 ay
Güncel
Güncellemeler
8 ay
Yorum bekliyorum
Cevap
1Cevap
Her iki taraf içinde yanlış
Kötü bir yer olsada olmasada nefsi tutamayan çok
Kimseye bir şey diyemem ama bence yanlış
Olumlu durum da var olumsuz durum da nefsin yüzünden
Rica ederim bende evliyim mesela nefsime yenik düşüyorum baxen
Anladım bunun açıklaması yok
Tepkiyi kim gösteriyor boş ver sen onları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Poyraz, ne yazık ki böyle durumlar çift taraflı bir şekilde dengesiz olabiliyor. İnsanlar nedense evli erkeklerin ya da kadınların sosyal medyada var olmasına farklı açılardan yaklaşıyor. Oysaki burada, kadının ya da erkeğin değil insanın bireysel olarak sosyalleşmesi ve kendini ifade etmesi önemli. :) Herkesin kişisel sınırlarına ve ilişki içindeki dengeye göre hareket etmesi esas. Sen de sosyal medya kullanırken sadece saygılı ve samimi ol, o zaman kimse de yanlış anlamaz. 😄