Kızlar, sosyal medyada yakışıklı erkeklere iltifat eder misiniz?

Tiktokta yakışıklı bir adamın yayına denk geldim. Kızlar resmen yanıyor adam için. Biri sana mesaj attım dm bak diyor, diğeri sevgilin var mı diyor, bir diğeri nerede yaşıyorsun diyor... Yakışıklı olmak çok avantajlı bir durum bence. Hiç çaba sarfetmeden bütün kızları kendine hayran bırakabiliyorsun. Ben de ömür boyu bir kızın peşinden koşsam bakmaz bana. Karakter önemli diyenler gelecektir yine. Karakter ilişkinin ilerleyen dönemlerinde önemlidir. Beğenmediğiniz birinin karakteri de sizi ilgilendirmez. İnanın ki çok doluyum artık dayanamıyorum bu duruma. Bir tık uzun oldu kusura bakmayın. Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
Kızlar, sosyal medyada yakışıklı erkeklere iltifat eder misiniz?
Cevapla