En alttaki komşuyu ayda yılda bir görebiliyorum ama hoşuma gidiyor nasıl iletişime geçebilirim?

Küçük bir kağıda not yazıp instegram hesabımı yazsam kapının önündeki ayakkablığa bıraksam işe yarar mı?

En alttaki komşuyu ayda yılda bir görebiliyorum ama hoşuma gidiyor nasıl iletişime geçebilirim?
Cevapla