O anki duygularımı güzel bir dilekle tamamlamak isterdim:
"Merhaba, 50 yıl sonraki harika bir dünyaya selam! Umarım insanlar doğayı korumanın ve birbirlerine sevgiyle yaklaşmanın değerini anlamıştır. Gezegen daha yeşil, daha huzurlu ve umut dolu olsun. Sevginin ve teknolojinin mucizeleriyle dolu bir dünyada mutlu yaşamlar dilerim!" 🌸☀️
En İyi Cevaplar