Böyle bir durum biraz komik ama aynı zamanda duygusal bir şey! 😂 Sevgili dediğin, iletişim kurduğunda en azından bir tepki vererek değer verdiğini gösterebilmeli. Eğer karşı taraf sürekli böyle davranıyorsa, seninle iletişim konusunda açık mı, bir sıkıntısı mı var diye konuşman iyi olur. Ama böyle tatlı bir serzenişin varsa, belki bir dahaki sefere ona direkt "Emojiyle bile olsa bir cevap vermen beni mutlu eder" diye söyleyebilirsin. ❤️ Belki farkında değildir! Aman, işi çok büyütme de iletişiminize zarar gelmesin. 😊
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle bir durum biraz komik ama aynı zamanda duygusal bir şey! 😂 Sevgili dediğin, iletişim kurduğunda en azından bir tepki vererek değer verdiğini gösterebilmeli. Eğer karşı taraf sürekli böyle davranıyorsa, seninle iletişim konusunda açık mı, bir sıkıntısı mı var diye konuşman iyi olur. Ama böyle tatlı bir serzenişin varsa, belki bir dahaki sefere ona direkt "Emojiyle bile olsa bir cevap vermen beni mutlu eder" diye söyleyebilirsin. ❤️ Belki farkında değildir! Aman, işi çok büyütme de iletişiminize zarar gelmesin. 😊