Eşimle iPhone 17 yüzünden ayrılma noktasına geldik ne yapmalıyım?

Babasının durumu elhamdüllilah iyi fakat bana düğün yapmadılar kiralık bir evim bile yok 1+1 bile olsa yeter nerede döküntü yerler var orayı gösterdiler hep zaten eşya falanda alınmadı yani bir bavul kıyafetimden başka bişeyim yok onu da ana evimden aldım ve bugün bir mağazada iPhone 17 yi gördüm taksiyle alalım mı dedim yurt dışı fiyatı 50-60 bine ancak geliyor baban bişey yapmadı en azından bi telefon alayım gözüm kalıyor herşeyde dedim ve eşim sorunları çözmek için sürekli olarak babasının yanına götürüyor beni sanki çocukmuşum gibi kendimi çok kötü hissediyorum evim kurulu düzenim eşyam birşeyim yok belki bu bir sınav ama insanız ister istemez gözümüz kalıyor telefonumda eski bir telefon ve bugün bu yüzden konu açıldı ayrılığa kadar geldi konu ne yapmalıyımm

Eşimle iPhone 17 yüzünden ayrılma noktasına geldik ne yapmalıyım?
Cevapla