Eşim telefonu kırdı. Artık sıkıldım. Ne yapmalıyım?

nişanlıyken kırdı yenisini aldık beraber ödedik. Evlendik benimkini kırdı. Bana da yenisini aldık ama düşük model. Şu an ev aldık 1.5 milyon borcumuz var ve yine kırdı. Tabii acıdım yine 14 pro max aldık. İkimiz de de memuruz ailesi destek vermedi. Borç ödemekten sıkıldım. Ne yapayım siz söyleyin

Eşim telefonu kırdı. Artık sıkıldım. Ne yapmalıyım?
Cevapla