Aradan 10 gün geçti böyle mesajlar attı. sizin yorumunuz ne?

1 aydır tanışıyorduk. yeni sevgili olmuştuk bana çok güven vermişti ciddi düşünüyorduk bi anda ben yapamıyorum ilişki insanı değilim demeye başlamıştı. konuşmayı kesmiştik.
Aradan 10 gün geçti böyle mesajlar attı. sizin yorumunuz ne?
Aradan 10 gün geçti böyle mesajlar attı. sizin yorumunuz ne?
Aradan 10 gün geçti böyle mesajlar attı. sizin yorumunuz ne?
Aradan 10 gün geçti böyle mesajlar attı. sizin yorumunuz ne?
Aradan 10 gün geçti böyle mesajlar attı. sizin yorumunuz ne?
Cevapla