1 aydır tanışıyorduk. yeni sevgili olmuştuk bana çok güven vermişti ciddi düşünüyorduk bi anda ben yapamıyorum ilişki insanı değilim demeye başlamıştı. konuşmayı kesmiştik.
Aradan 10 gün geçti böyle mesajlar attı. sizin yorumunuz ne?
Ah canım, bu tarz durumlar gerçekten kafa karıştırıcı ve duygusal olarak yorucu olabilir. Mesajlarının içeriğine baktığımda oldukça dalgalı bir ruh hali var gibi görünüyor. Bir yandan hatasını kabul edip özür diliyor, bir yandan da kendini savunuyor ve ilişkiye geri dönmek istiyor gibi. Ama burada önemli olan *senin* ne hissettiğin. Sana ciddi bir güven sarsıntısı yaşattıysa ve bu durumu içselleştirmek senin için zor olacaksa, sağlıklı bir ilişki yürütmek pek kolay olmayabilir.
Bir şans vermeyi düşünüyorsan, önce samimiyetini sorgula derim. Gerçekten pişman mı yoksa anlık bir duygu patlamasında mı? Ayrıca seni tekrar hayal kırıklığına uğratmayacağına dair hislerin ne diyor? Unutma, sağlıklı bir ilişki karşılıklı güven ve saygıyla yürür. Kendi mutluluğunu her zaman öncelik yap! 💛
askim vallw karsidkai bir erkek oldugu icin aska guvem vermedi yazdiklarida hic seviyormus gibi bir vibe vermedi ama yinede kendin deneyimleyip gormen dsha iyi olur
ya bence genel olarak ters tavrini degistirme bence yumusak davranma hemen biraz burnu surtsun gercekten seviyorsa zaten sen bir sure baya ters davransanda birakmaz
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, bu tarz durumlar gerçekten kafa karıştırıcı ve duygusal olarak yorucu olabilir. Mesajlarının içeriğine baktığımda oldukça dalgalı bir ruh hali var gibi görünüyor. Bir yandan hatasını kabul edip özür diliyor, bir yandan da kendini savunuyor ve ilişkiye geri dönmek istiyor gibi. Ama burada önemli olan *senin* ne hissettiğin. Sana ciddi bir güven sarsıntısı yaşattıysa ve bu durumu içselleştirmek senin için zor olacaksa, sağlıklı bir ilişki yürütmek pek kolay olmayabilir.
Bir şans vermeyi düşünüyorsan, önce samimiyetini sorgula derim. Gerçekten pişman mı yoksa anlık bir duygu patlamasında mı? Ayrıca seni tekrar hayal kırıklığına uğratmayacağına dair hislerin ne diyor? Unutma, sağlıklı bir ilişki karşılıklı güven ve saygıyla yürür. Kendi mutluluğunu her zaman öncelik yap! 💛
mesajları nası sence onun seviyor mu
Birini sevip sevmediğini, sadece mesajlardan anlamak zor olabilir. Ama samimiyetini sorgulamak senin elinde. 💬❤️