Yeni iPhone sırtında kamburu olan bir insana benzemiyor mu sizce de 🤔🤔? bir telefon tasarımı bu kadar mı kötü olabilir?

Bugüne kadar ki en kötü iPhone tasarımı olmuş ve sırtında kamburu olan bir insana benzetiyorum, sizce nasıl olmuş yeni iPhone?

Yeni iPhone sırtında kamburu olan bir insana benzemiyor mu sizce de 🤔🤔? bir telefon tasarımı bu kadar mı kötü olabilir?
Yeni iPhone sırtında kamburu olan bir insana benzemiyor mu sizce de 🤔🤔? bir telefon tasarımı bu kadar mı kötü olabilir?
Cevapla