İPhone kullanan kişi daha çekici gelmiyor mu?

O iPhone'un ayrı bir aurası var yemin ediyorum mesela şu andorid telefonun en iyisi de olsa bilinmez o kadar yakışıklı gözükmüyor ama iPhone bir statü gibi herkes bilir.. hem pahalı hem iyi. Mesela güzel bir kız, oğlan var diyelim bakiyor birde kendine onun telefonu yüksek ihtimalle iPhone'dur.
İPhone kullanan kişi daha çekici gelmiyor mu?
Cevapla