Bir erkek var arkadaşlarının çoğu kız ve ben heteroyum diyor erkekler varsa ya çok az ya çok nadir neden acaba?

Sosyal medya da da kadınlarla daha çok takpşwsiyor kadınların fotosunu daha beğeniyor kadınlarla çok rahat kanka oluyor mesajlaşıyor sözde sevgilisi var bir küçük kız ona yazmış öyle demiş valla anlamadım ben de
Bir erkek var arkadaşlarının çoğu kız ve ben heteroyum diyor erkekler varsa ya çok az ya çok nadir neden acaba?
Cevapla