Ya hiç mi kimsenin başına gelmedi ya çok Instagram açan kimse yok mu Aranızda?

Çok Instagram açtım için zamanında şu an incelemeye alındı bekliyorum farkındayım Dünden beridir bu soruyu ⁉️ farklı şekillerde soruyorum ama kimsenin başına gelmedi mi yani. Misal çok Instagram açıp misal ben 50 tane açmışım dün fark ettim incelemeye alındı şu an dünden beri bekliyorum. Bir kere benim hesabıma virüs girdi o hesabım çok güzeldi ondan sonra herkesi ekledim sadece 4 tane hesap açtım diğer 44 tanesi beni bırakıp giden eski sevgililerim yüzünden. En son siyaset hakkında çok yorum yazdım için kapandı hesabım bir tanesi yanlışlıkla çok sevdim bir arkadaşımı çıkardım için ben herkesi sildim kapattım bu en son Dördüncüsü yorum paylaşılamıyordu zaten herkes eklenmiyordu kabul edemiyordu o yüzden. Şimdi bir tane açtım incelemeye alındı diyor hemde açtıktan 5 6 saat sonra hiç bişi yapamadım halde. Neden hala açılmıyor bu. Daha öncede olmuştu açılmıştı ama Şimdi açılmıyor hala 19 veya 20 saat ⏰ oldu.
Ya hiç mi kimsenin başına gelmedi ya çok Instagram açan kimse yok mu Aranızda?
Ya hiç mi kimsenin başına gelmedi ya çok Instagram açan kimse yok mu Aranızda?
Cevapla