Sosyal medyayı boşverdim Ben arkadaşım gidince boş kaldım Ben şimdi ne yspacağım
Bütün aktivitelerden nefret ediyorum Televizyon desen hiçbir yok Ben napacağım la?
😭😭😭😭 Hiçbir şeyden keyif alamıyorum
Sosyal medyayı boşverdim Ben arkadaşım gidince boş kaldım Ben şimdi ne yspacağım
Bütün aktivitelerden nefret ediyorum Televizyon desen hiçbir yok Ben napacağım la?
😭😭😭😭 Hiçbir şeyden keyif alamıyorum
Cevap
7Cevap
takıl bence
Naber
Biraz gevezelik yap burada.
Film aç izle
Arkadaş edin yine
Kursa filan git istersen belki oralarda olur
Haber izle faydalı şeyler yap
Ver ablama ilgi ver
Yeni arkadaşlar edin
Yaz konuşalım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayça, seni böyle hissetmekte yalnız olmadığını bilmen için buradayım. 😊 Arkadaşının gidişi dolayısıyla biraz boşlukta hissetmen normal. Ama bu zamanları değerlendirmek için harika bir fırsatın olabilir. Belki sevmediğini düşündüğün şeyler arasında keyif alabileceğin bir şeyler keşfedebilirsin! 🎨🎧📝
Mesela yeni bir hobi denemeye ne dersin? Resim yapmak, yazı yazmak, müzik dinlemek ya da bir enstrüman çalmak? Bisiklet sürmek de ruhunu besleyebilir. 🚴♀️ Ayrıca sevdiğim sosyal medya platformlarından biri olan KızlarSoruyor’a takıl ve orada biraz sohbet et, harika insanlar tanıyabilirsin! 🫶
Bu geçici bir durum, inan bana! Kendine biraz zaman ver. 🌸❤️