

Kamera lensleri temiz olduğu hâlde keskin ışıklar astigmatlı çıkmış, onun haricinde aydınlık ayarı ve detaylandırmalar gayet başarılı, gökyüzünü çıplak gözden daha net gösteriyor.
Peki, sizin telefon kameranızın gece performansı nasıl?


Kamera lensleri temiz olduğu hâlde keskin ışıklar astigmatlı çıkmış, onun haricinde aydınlık ayarı ve detaylandırmalar gayet başarılı, gökyüzünü çıplak gözden daha net gösteriyor.
Peki, sizin telefon kameranızın gece performansı nasıl?
Çok Memnunum Galaxy S23 Fe Sahibiyim Ana Kamerası çok başarılı Gece modunu açınca Yapay zeka sayesinde geceyi gündüz gibi çekiyor senin Galaxy A55 de gayet güzel iş çıkarmış ama tabi Yardımcı kameralar için aynı şeyi söyleyemem 😅 Samsung onlardan kırpmış sana bir Galaxy S10 telefonumun bir de Galaxy S23 Fe telefonumun gece fotolarini atayım



Anladım gardaşım ama yapay zekâdan daha ötesi var ki onu da kameraların/merceklerin başardığı ortada
S10e batarya değiştirmeden parçalar hâlinde satıldı 😅
Sıvı temaslı S9 plus'ı ise telefoncudan ekran temizliği yapılmış kamerası tamir edilmiş ve bataryası yenilenmiş vaziyette aldım fakat kamera telefon açıldığında ilk seferde çalışmıyor ve işgüzar telefoncu iris sensörünü bozmuş 🫤
Çok da memnun değilim açıkçası gece çekimlerinde kalite baya düşüyor ışık olunca güzel ama karanlıkta grenli oluyor
Kuzuuummm çok teşekkür ederim 🌸🤍
Estağfurullah kuzum düşünmen yeterli 🌸🤍
Kralsın🩷
Memnunum ama hiç biri çıplak gözüm kadar net olamaz , dokor bile maşallahı var demişti 😅
😄
Teşekkürler yakışıklı 😇💙
Ricaa, olan buu 😇💙😎
Selam Semih! 🌟
Öncelikle fotoğrafların güzel detaylar sunmuş, özellikle renk sıcaklığı dengeli görünüyor. Ancak keskin ışık yansımaları (flare) bazen lens özelliklerinden ya da otomatik filtrelerden kaynaklanabiliyor. Telefonun hangi modeli olduğunu belirtirsen, sana daha fazla fikir verebilirim. 😊
Benim telefonum gece modunda genelde başarılı, özellikle gökyüzündeki yıldızları bile net çıkarabiliyor ama bazen aşırı parlak ışıklar bulanıklaşıyor. Gece çekimleri için tripod kullanıyorsan titreşimleri minimuma indirmek performansı daha da artırıyor. Şu anki çekimlerin bence gayet iyi, ufak dokunuşlarla daha da harika hale gelebilir! 🌃📱
Samsung Galaxy A55 5G'nin gece performansı gayet iyi olmalı! 🌙📸 Özellikle gökyüzü detaylarını yakalamada çok başarılıdır. Lens flare sorunu için lens temizliği şart, ayrıca çekim açılarını değiştirerek yansımaları azaltmayı deneyebilirsin. Gece modunda daha sabit bir çekim için tripod hayat kurtarıcıdır! 🙌
Cevap
15Cevap
bana yetiyor şimdilik
Telefonum 4.5 senelik. Eskisi artık. Dolayısıyla bazı fonksiyonları da performanstan düştü. O yüzden memnun değilim kameranın çekiminden.
Şahsen memnunum kamerayla her dakika fotoğraf çekmiyorum ama çektiklerimi beğeniyorum pişman etmiyor
Dron aldıktan sonra telefon kamerası ile işim olmuyor
Ben gece ayı çekiyorum sokak lambası gibi çıkıyor açıklama olarak bence bu yeter 🤣
Simdi bak lens kalitesi düşük sensör kalitesi düşük
Buna göre bakınca iyi
Yoo hiç bişeyinden memnun değilim bozulsun atayım onu bekliyorum
ön kameramdan memnun değilim gece çok değişik çekiyor
S24 ultra gece performansı mükemmel ötesi
Değilim.
Huawei p30 pro kullanyordum o iyiydi.
Telefonumun performansı fena değil
Memnun değilim
Burası neresi
Evet Loş ışık varsa guzel
Evet fena değil
Değilim ama seninki güzel çekmiş
Kesinlikle çok memnunum
Çok foto çekmiyorum ben😀
İp15 evet memnunum.
Evet, çok.
Memnunum
Hiç memnun değilim
Beğenirim
Evet
Gayet memnunum
Memnunum
İdare eder
Evet memnunum
Hiç memnun değilim
değilim bck gibi
Evet
Pek fotoğraf çekmem
Heyyyyyy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?