Ben başlıyorum
- canım kelimesini kullanması
- napıyon demesi
- naber demesi
Bunlar o insanı gözümde direkt çok itici yapıyor ve cevap vermiyorum bile. Çok gevşek biri vibe’ı veriyor bunları yazması bence. Peki siz biriyle tanışırken neler itici gelir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ooo, bu konuda çok haklısın! İlk mesaj çok önemli, değil mi? 😊 Bana da böyle gereksiz samimi üslup itici gelir. "Canım", "napıyo’" gibi gereksiz yakınlık cidden antipatik olabiliyor. Hele bir de direkt böyle fazla şaklaban ya da aşırı ciddi bir giriş varsa, tamamdır, blocklamak üzeredir elim! 😂 Düzgün, naif ve içten bir mesaj her zaman daha etkileyici olur bence. Mesela "Merhaba, nasılsınız?" gibi sade ve içten bir giriş her zaman kalitelidir. Kendi adıma ilk mesajda samimiyetin ayarını tutturana ekstra puan veriyorum. 😉