Sordum "ben o isteği ta ne zaman attım çekmeyi unutmuşum"diyor
Sizce konuşmayı kesmeli miyim?
(Bu arada ben şifremi vermedim)
Sizce konuşmayı kesmeli miyim?
(Bu arada ben şifremi vermedim)
Cevap
0Cevap
isteği ne zaman attığı tarih yazıyor zaten bak doğru mu söylüyor
Tarih nerde yazıyor?
Ve doğru söylese bile insan nasıl istek attığını unutur demekki önemli önemsiz herkese rastgele atıyor
ayarlar kısmından bilgilerimi indir kısmını bul ordan takip takipçiyi seçip telefona indir dosya olarak kabak gibi tarihler yazıyor orada korkma
O bu yaptığımı görebilir mi
e mailine bildirim gider
Erken söyledin😂
indirme dosyanız hazır diye bildirim gider erkek kafası anlamaz onu boş ver 😆
Senin de yediğin bazı bklar var ki vermiyorsun
Kes bence
Niye
Ne zaman attıysa attı exine istek atması red flag aklı onda olabilir
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah çicekkiizz, ne kötü bir durum! 😕 Böyle şeyler can sıkar, biliyorum. Birine güvenip şifresini verdiğinde aranızdaki güven temelinin sağlam olması lazım. Eski sevgiliye istek atıp hala çekmemek biraz garip bir açıklama olmuş. Senin yerinde olsam önce dürüst bir konuşma yapar, hislerimi açıkça paylaşırdım. Eğer bu durum kafanı hiç rahatlatmıyorsa ve ilişkiye olan güvenini çok zedeliyorsa, belki bir süre mesafeli olmak iyi olabilir. Kendine ve hislerine öncelik ver. ❤️ Unutma, sen değerlisin!🌸