Fake hesaptan yazma ihtiyacı niye hissediyor?

Arkadaşlar kızın biri benimle fake hesaptan konuştu ama isim falan söylemedi sadece sorduğum kişi hakkında kötü yorumlar yaptı ve nedense hala niye düşünüyorsun ki o kişiyi dedi ben anlamadım. Aynı kişiyle konuştuğum için mi böyle yorum yapıyor? Sorularıma kahkaha ile cevap veriyor bir de.

Fake hesaptan yazma ihtiyacı niye hissediyor?
Cevapla