İstemiyorsa fakeden niye yazıyor?

Arkadaşlar kızla geçen sene mevzuluk olduk bitti gitti geçen sene bana yazdı kıskandı sonra tekrar aynı fake hesaptan konuştuk bir türlü benim diyemedi. Ppdeki kız olsa bu kadar gizemli konuşmaz bir de oturup fotolarımı incelemez. Bu kızın olayı ne? Ben bitirmeye çalışıyorum yazıyor.

İstemiyorsa fakeden niye yazıyor?
Cevapla