4 5 Defa şarj edenleri duydum, şaşırdım çok fazla. Sizde durum ne bakalım?

4 5 Defa şarj edenleri duydum, şaşırdım çok fazla. Sizde durum ne bakalım?

2 defa yoğun kullanırsam oda genellikle şarjı iyi gidiyor
Model ne
İki kez
Cevap
12Cevap
2 günde bir takarım şarja yetiyor bana zaten
Çok iyi model ne
çok iyiymiş şarj olayı
Çok yoğun kullanırsam ki uzun zamandır olmuyor öyle bir şey 2 .
Bu aralar 1.5 / 2 gün gidiyor
Çok iyi bence
Valla Allah blasini versin şu iphonenin. Nereye gitsem kendimle powerbank götürüyorum lan
Model hangisi
İphone 11 pro başkan
Çok eski cihaz ama
Evet kanka. Sıfırdan bende oldu hep. Satcam zaten bir iki güne
bir kere şarj etmeye çalışıyorum
Çalışmak neden
Bir kere bazen onu bile etmeyebiliyorum…
çok iyi
2-3 kez şarj ediyorum
Çok bence
Sevgilisi olanlardır onlar 😂
Hahaah doğru tahmin
En az 2 günde bir. Bazen 5 günü buluyor
fazla değil mi ya
aa yanlış anlamışım, ben en az 2 defa diye anladım :D
Şarjdan çıkmıyor 😂😂
İki günde bir belki fazla da olabilir
1 kere
Model ne cihazın
1-2 kez.
İdeal
Bir kez takıyorum..
aynı benim de
en fazla 2 kez
yetiyor mu bari
yetiyo evet
3 defa
Çok değil mi
Çok evet ama çabuk bitiyor şarjı
Kaç Mah bataryası var ki
1 2 haliyle
yetiyorsa iyidir
1 veya 2
yetiyorsa iyidir
1 kez
en doğrusu
Çoğunlukla 2 günde bir.
1 kez
5-6 çok rahat
2 defa
Birr
Çok iyi
1 kere
Yetiyor mu
1 kez
bir defa
Günde iki defa bazen bir
Bı defa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar