Sevgilim tuşlu telefon kullanıyor diye ayrıldım. Haksız mıyım?

Sevgilim tuşlu telefon kullanıyor. Akıllı telefon alacak durumu var ama almıyor. Sorunca da ”sosyal medya kullanmıyorum, o yüzden gerek görmüyorum akıllı telefon kullanmayı” diyor. Bazen bir ortamda telefonu çalıyor, ben utanıyorum resmen... Ayrıca, mesajlaşamıyoruz da; sadece eve gidince mesaj atabiliyor bilgisayardan Whatsapp'a girip. Bu devirde tuşlu telefon mu kullanılır ya? Ben de ayrıldım. İyi yaptım. Haksız mıyım?

Haklısın
Haksızsın
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilim tuşlu telefon kullanıyor diye ayrıldım. Haksız mıyım?
Cevapla