Evli olsaydınız telefona daha mı az bakardınız daha mı çok bakardınız?

Ben yanımda konuşabileceğim biri varsa pek bakmıyorum telefona

Evli olsaydınız telefona daha mı az bakardınız daha mı çok bakardınız?
Cevapla