Facebook'un ilk açıldığı zamanlar çok güzel değil miydi sizce?

2009-10 yılları çok güzeldi. Sıfır Facebook vardı ücretsizdi. Tuşlu telefonların yaygınlaştığı seneler, Tripkolic, dj Akman, Ateş, Famillia Tokat vs İrem hayalet sevgilim, Taner ayrılsak ölürüz biz gibi efsane şarkı ve şarkıcıların olduğu seneler. İnternet cafelerin yoğun olduğu vs vs çok güzeldi. Ne zaman Instagram çıktı o zaman her şey bozuldu...

Facebook'un ilk açıldığı zamanlar çok güzel değil miydi sizce?
Cevapla