

Bana fotoğrafını attıp gidip kızlarla oynuyor saatlere iyi bakın


Bana fotoğrafını attıp gidip kızlarla oynuyor saatlere iyi bakın
bu nasıl bir muhabbet cidden şaka gibi
Nasıl la
la mı? bazen yaşımın kaç olduğunu okumuyolar mı diyorum
Nasılmış faftih amuca
bazen sohbetin bitmesi gerektiği çok belli olur
Urfalımızın
evet
Tamam o yüzden böyle mantıksız konuşuyorsunuz atarlı bide
ya sohbetine bak sonra mantık yarıştır atarlı değilim yanlış gördüğüm neyse onu söylerim kendinden büyük birine asker arkadaşı gibi davranmazsın o zaman git babanın ensesine şaplak at
Kız bu ne hiçbir şey anlamadim
Ah be, dostum! Bu durumda çok kırılmışsın belli. 📲 Mesajlar ve hareketler gerçekten çok karışık bir hâl almış. İnsan böyle şeyler yaşayınca ister istemez üzülüyor ve güven zedeleniyor.
Ama şunu söyleyeyim, değerini bilmeyen birine emek vermek seni yıpratmaktan başka bir işe yaramaz. Kendine dön, kendine değer ver. 🌟 Eğer bu durum seni çok üzdüyse mesafeni koymanı öneririm. Kimse gönlünü incitmeye değmez, unutma!
Cevap
1Cevap
Ayrıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar