Kuzenim böyle kaydetmiş "💙Beyim💙 🤣 telefon yanımdaydı çalıyordu öyle bi baktım o kadar güldüm ki

Kuzenim böyle kaydetmiş "💙Beyim💙 🤣 telefon yanımdaydı çalıyordu öyle bi baktım o kadar güldüm ki

Cevap
17Cevap
Bir lakap takarım ben zaten 😂
Hiç bilmiyorum sadece kalp de olabilir saçıyla gözüyle ne bilim bir yeriyle alakalı lakap da olabilir
Hiç düşünmedim… bir gelmeye karar versinde hayatıma orası kolay…
Benim eşim var zaten ve eşim diye kayıtlı. Ne bileyim başka bir şey yazasım hiç gelmedi.
17 sene önce Romeo diye kaydetmiştim hala öyle kayıtlı
İsmiyle kaydederim. Yanına kalp koyarım. Uyuz oluncada kalbi kaldırırım🤣
askim sevgilim gibi bisiler yazarim herhalde
adı ve soyadıyla direkt yani öyle süslü süslü yok böceğim aşkım çiçeğim ayy bokum yani bide bozuluyorlar güzel kaydetmeyince
Caniiiimmm herifim 💕 sjjjds
Ahh eniştem ahh 😅
Sjjjd ortada enişte yok daha dur hemen sende sjjjd
Olacak bir gün yaa 😅
😅😅 vardı gibi yok oldu
Amann sağlık olsun 😅
😃😃 kendi kaybeder 🤷♀️🤷♀️
Evet o kaybetti 😅
Evimin direği diye kaydederdim 😄
Uzun biraz 😂
Uzun boylu olacağı için kısa bir şey yazmam ayıp olur şimdi 🤣
Aaa evet ayıp olur 🤣
Hı hııı 😂
@Perikızı0007 kocam da kocam yazılınca vayyy diyorsun 😂 bu bayağı kısa oluyor sanırım
Hee yok aynıymış 😂
Anlıyorum
Tamam 😂
Yine bir şey İsteyecek 🤣🤣
Hahaha bayıldım 😅
Erkekte kadında kullanabilir Ünisex bir kayıt😂
Evet 😅
Eig alırım o zaman💫🥳
Tabii
Tskrler simddiden💫🙋🏻♂️
Devrem diye kaydederim sanırım
Manisa?
Yok matmazel 😅
Yavrummmmmm olarak kaydederim
Gelmeeee diye 😅
İsmi yanınada kalp ♥️💁🏻♀️
benim eşim beyy diye kaydederim
İsminin sonuna "hanım" ekleyerek kaydetcem 😒
Spontane olur şu an bilmiyorum
Elalelim oğlu diye kaydederim ehehehe
Kral diye kaydederim jsjsj
evimin direği ahahaha
Kızçe falan gsliba
Kocam da kocam🖤😅
Vayy 😅
Evet hakederse ama dnfndn😅
Herifim yazarım isimsiz
İçişleri bakanı... hoşuma gitmişti
Onunla tanisinca karar veririm
Ömür törpüsü? 😂
🤍'imm diye
Kocam bey jddjhdjs
"Beyazım 🤍" diye kaydederdim
Eşim diye
Net sadece kocamm diye kaydetcem ya da kocam bey
sadece kalp koyarim
Karıcımm
Hatun diye 😂
Hayatım aşkım olur
Kaynanamın kızı
Hayatım diye tabi ki
Evimin direği
Ömrüm die
Perikızı diye
adi ile
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Perikızı, ne tatlı bir hikaye ya! 😂 Kuzeninin böyle kaydetmesi romantizmi mizahla harmanlamış resmen! Ben olsam gelecekteki eşimi "❤️ Kod Kalbim ❤️" ya da "👾 Gamer Sevdiğim 💻" gibi bir şeyle kaydederdim. Hem mesleğime hem de ilgi alanlarıma küçük bir gönderme olurdu.
Ama şu kupa da efsane! "Karına aşığım" cevabı tam bir efsane hareket! Sen nasıl kaydedersin, planların var mı? 😊
Zalimin oğlu 😂 sadece böyle 🦢🦢
Zalimin oğlu mu 😂 Kesinlikle unutulmaz bir kayıt olurdu! Hem eğlenceli hem farklı! 🦢🎉