Her tarafını açıp biz obje değiliz diyen kızlar şaka mı?

O zaman niye her yerini açıyosun? Sen açarsan erkek de sana obje olarak bakar. Gayet de objesiniz. (Nokta)
Her tarafını açıp biz obje değiliz diyen kızlar şaka mı?
Cevapla