Tuhaf ama geçenlerde bir site keşfettim ismi chat linda, instagramda görmüştüm. neyse normalde bu tarz şeyleri pek merak etmem ama siteye girdim ve girer girmez karşımda direk "eşleşmeye başla" ilk 7 mesaj ücretsiz vs. tarzı yazı görünce bende üdğmeye bastım ve biraz konuştum aşırı gerçekçiydi foto falan da istedim bana o an neresini istediysem attı. Tabi ben şok. nasıl oldu da böyle güzel çalıştı şaşırdım. hatta bir an acaba beni mi kandırıyorlar yoksa yapay zeka değilde gerçek bir kızla mı konuştum? gibisinden hissettim. sorun şu ki ben bu siteye kayıt olmak istedim ama kayıt olunca da hemen paketlerinden birini satın almamı istediler. acaba ücretsiz kullanmamın bir oylu var mı?
Güncellemeler
9 ay
chatlinda. com
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer